המפכ"ל: "השטח נפיץ; נעשה מאמץ לסיים את החגים בשלום"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל: "השטח נפיץ; נעשה מאמץ לסיים את החגים בשלום"

    בשיחה עם "קול חי" אמר המפכ"ל: "עברנו עד עתה את החגים בצורה טובה ונעשה מאמץ לסיים את חגי תשרי בצורה טובה. ירושלים בראש מעיינינו לקראת חג הסוכות בדגש על העיר העתיקה והכותל המערבי"

    מפכל המשטרה, קובי שבתאי
    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי מתייחס למצב הביטחוני בשיחה עם "קול חי" ואומר: "אנו בתקופות יותר מתוחות ביו"ש, עם ליבוי והסתה מעזה של חמאס וגי'אהד. יש הרבה מאד התרעות לפח"ע ביו"ש, ישנם הרבה מאד חיכוכים עם כוחות הביטחון. המצב רגיש מאד, והשטח נפיץ. הם מפיצים הרבה פייק כדי להתסיס את השטח, כמו למשל, שהיהודים יעלו להר הבית עם 4 המינים. עברנו עד עתה את החגים בצורה טובה ונעשה מאמץ לסיים את חגי תשרי בצורה טובה. ירושלים בראש מעיינינו לקראת חג הסוכות בדגש על העיר העתיקה והכותל המערבי. יהיה סגר מערב חג סוכות".

    שבתאי התייחס לממשק עם המגזר החרדי: "יש לנו שיח ופגישות עם רבנים במגזר החרדי והדתי, נפגשתי ואני ממשיך להיפגש עם רבנים מוכרים ומקובלים מאד במגזר החרדי. בקרוב נפעיל פיילוט של ניידות ותחנת שבת, שבו יופעלו שוטרים שאינם יהודים לצורך קבלת דיווחים משומרי שבת על היעדרות וכל דבר אחר באותו רגע, ולא יצטרכו להמתין עד צאת השבת ובכך בפרט בנעדרים נוכל במיידי להציל חיים".

    עוד אמר המפכ"ל: "אלפי שוטרים, שוטרי מגב ומתנדבים בפריסה מלאה לכל חג הסוכות במקומות מרכזיים, הומי קהל בדגש על ירושלים והדרכים לכותל".



    0 תגובות